torsdag 24. desember 2009

Mine forskjellige blogger

Det har blitt lite skriving her på denne bloggen som jeg har kalt "Litt av hvert". Årsaken er at jeg har vært helt hekta på en ny blogg jeg har laget, kalt Pusebloggen. Der kan jeg utfolde meg og utbrodere alt jeg tenker og føler og tror jeg hører av opplevelser, stemninger og følelser med kattene mine. Gå helt inn i det. Ta det helt ut.
Kjekt syns jeg. Håper også andre syns det kan være lesverdig. Noe av det i alle fall.
Det er linker til alle tre bloggene mine i profilen min. Men her er da direktelink til Pusebloggen. Les litt og kos deg, og se det for deg. Så kanskje du også blir litt glad.
Og jeg skal skrive mer her på denne bloggen. Jeg har en del materiell på kladdenivå. Det kommer etter hvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar