fredag 5. november 2010

Foredrag i Egersund 2. desember 2010 kl. 19.00 i Egersund Kino

2. desmber skal jeg ha et 2 timers foredrag i Egersund. Arrangør er Dalane DPS. Temaet er erfaringer med psykisk sykdom og med bedringsprosesser. Tittelen jeg har gitt foredraget er: "Fra syk til frisk nok. Å mestre psykisk sykdom."

Jeg jobber nå med forberedelser, og må gå tilbake i tid og frem i tid, i minner og opplevelser. Dessuten bruker jeg mange av mine fotografier som illustrasjoner og for å høyne nivået på Powerpoint-presentasjonen. Tror jeg skal få til et variert, interessant og gripende foredrag. Det er i alle fall målet.

Har hatt deler av dette foredraget før, men forbedrer stadig særlig layout og presentasjon. Innhold er jo mye likt, da det er minner og erfaringer og mine tanker.

Kjekt hvis du kan spre opplysninger om foredraget. Her kommer så plakaten:

NBNB: Foredraget startet kl. 19.00

Setter inn et par av de 43 slides som jeg snakker ut fra og rundt, i det 45x2 minutters lange foredraget: