onsdag 9. juni 2010

Hva øynene kommuniserer i bilder

Hva ser vi etter i øyne? Hva gjør forskjellen på vakre og mindre vakre øyne? Jeg kunne så absolutt ha lyst til å skrive om dette temaet. Men har jo ikke tid. Natasjapusen går fortsatt med brukket fot, og er som et barn som krever sin mor. Dessuten er Fagforbundet i streik, så 12 t i døgnet går til det. Nå i snart 14 dager.

Ble satt på tanken med øyne av en venn, som har begynt å blogge, og som har et foto av sine øyne som heading på bloggen. Kjemgod ide, men jeg skrev noen kommentarer til henne, som jeg egentlig ville ha utdypet i min egen blogg.

I tidsnød, så setter jeg i stedet for å skrive inn noen bilder jeg selv har tatt, av mennesker og av katter / katteøyne. Prinsippet er jo det samme. Så kan jo de som titter innom på bloggen min selv gjøre seg opp noen tanker. Så kanskje jeg en dag får tid til å utdype mine egne tanker.

Se også under bloggen portretter, en ny underblogg. Adresse: http://oddhebn.blogspot.com/



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar